Nekad Havras | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Havras

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Havras Sallo

Vad är ditt discord namn? have1952

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Leffe Andersson, han är 35 år gammal, han är en budbilsförare för DHL, han kan vara lite motsägande när folk käftar tillbaka eller när de beter sig barnsligt och hittar på hyss. Leffe är mycket motorintresserad och främst gällande traktorer och andra bondefordon. Dessa kan Leffe diskutera i timmar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Leffe är en mogen och jordnära påg som kommer att uppmuntra speciella ögonblick och stunder för alla deltagare. Leffe kan sprida glädje och välmående bättre än någon annan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att även om jag står som den förlorande parten så ska jag upprätthålla RP ifall det gynnar situationen. Om jag t.ex. skulle bli rånad så ska jag hellre räcka över grejerna än att promenera/springa iväg. Detta för att bidra till upphållandet av rollspelet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, man har t.ex. anmälningsplikt om man ser någon begå ett brott. Man får inte heller ha t.ex. en olämplig bild på discord.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har sett en massa klipp på denna server och har velat bli medborgare väldigt länge, jag ser fram emot att få gå med.

Nekad, 1 endast 1 ansökan på 24h. Utveckla din karaktärs backgrund och vad den stävar på Unive, sen vill vi se exempel på RP regler!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka