Nekad haugen | Medlem ansökning [ogge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

haugen

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? haugennnnnnnnnnnnnnn

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olle söderlund gml 18 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll hjälpsam ärlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Olle växte upp i en liten stad där familj och vänskap betydde mycket, och redan som ung lärde han sig att vara lojal och eftertänksam genom olika utmaningar i livet. Han vill göra skillnad för de människor han bryr sig om och för sin omgivning, och han drömmer också om att utvecklas som person och hjälpa andra att växa

Vad kan du bidra med till serverns RP? Olle kan bidra med stabilitet och pålitlighet i gruppen tack vare sin lojalitet och eftertänksamhet. Han fungerar som en problemlösare och medlare i konflikter, tar modiga initiativ när situationer blir tuffa, och skapar djupare relationer med andra karaktärer. Hans bakgrund och vilja att hjälpa andra gör honom till en karaktär som kan driva handlingen framåt, engagera spelare och ge RP:n mer realism och känsla

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du agerar på ett sätt som är logiskt för din karaktär, även om det gynnar motståndaren. Det betyder inte att du saboterar ditt eget lag hela tiden, utan att du ibland låter motståndaren vinna för att skapa en mer realistisk och intressant berättelse. På så sätt blir RP:n mer dynamisk, spännande och oförutsägbar, samtidigt som du bygger trovärdiga konflikter och relationer

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag här änvänd min bil som ett vapen men nu vet jag det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Några exempel på serverns regler är att man ska ha seriös RP, inte använda metagaming eller powergaming, respektera andra spelare och följa serverns instruktioner

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en seriös spelare som gillar realistisk RP och att skapa bra scenarion med andra spelare. Jag respekterar alltid reglerna och försöker bidra till en positiv och rolig miljö på servern.v

Nekad.
Anledning: Efter indraget medlemskap måste du vänta 1 vecka.

Du får ansöka igen 2026-04-03. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka