Nekad haugen | Medlem ansökning [jesse2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

haugen

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? Haugen

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: haugen söderlund gml 18 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll hjälpsam ärlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i en svår miljö och lärde sig tidigt att ta ansvar för sig själv. Genom livet har hen blivit stark, lojal och målmedveten. Efter att ha flyttat till staden vill min karaktär bygga ett bättre liv, arbeta hårt och skapa nya kontakter. Målet i framtiden är att bli framgångsrik, hjälpa andra och hitta sin plats i staden.Min karaktär växte upp i en svår miljö och lärde sig tidigt att ta ansvar för sig själv. Genom livet har hen blivit stark, lojal och målmedveten. Efter att ha flyttat till staden vill min karaktär bygga ett bättre liv, arbeta hårt och skapa nya kontakter. Målet i framtiden är att bli framgångsrik, hjälpa andra och hitta sin plats i staden.Min karaktär växte upp i en svår miljö och lärde sig tidigt att ta ansvar för sig själv. Genom livet har hen blivit stark, lojal och målmedveten. Efter att ha flyttat till staden vill min karaktär bygga ett bättre liv, arbeta hårt och skapa nya kontakter. Målet i framtiden är att bli framgångsrik, hjälpa andra och hitta sin plats i staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP. Jag försöker alltid skapa bra scenarion, samarbeta med andra spelare och följa serverns regler. Jag vill också bidra med positiv stämning och utveckla min karaktärs historia så att RP blir roligare för alla

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid spelar för att själv vinna, utan för att göra scenariot mer realistiskt och roligt för alla. Ibland kan man låta motparten lyckas om det gör RP bättre och mer utvecklande. Målet är att skapa bra och rättvist rollspel, inte bara att vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte det är mitt första gång i fivem

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Några exempel på serverns regler är att man ska ha seriös RP, inte använda metagaming eller powergaming, respektera andra spelare och följa serverns instruktioner

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en seriös spelare som gillar realistisk RP och att skapa bra scenarion med andra spelare. Jag respekterar alltid reglerna och försöker bidra till en positiv och rolig miljö på servern.v

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad ansökan
Anledning: Inte tagit Intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka