- Meddelanden
- 17
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Zion
Vad är ditt discord namn? 38an
Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2000
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ragnar Eriksson, född 2000-08-20
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Energifylld, äventyrlig, lojal.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är ursprungligen från Finland. Hans föräldrar flyttade till Sverige när han va liten, till en bondgård i norrland. Han blev ofta mobbad över sin brytning och att han bodde på en gård. Hans pappa var en mekaniker och hans mamma spelade i ett band, han blev snabbt skicklig med bilar och musik instrument. Han fick också muskler och bra styrka från allt gårdsarbete. Han drömde om att nån gång få öppna en egen mekaniker firma där han får skruva bil hela dagarna. Han spelade i ett band mest för roligt med sina kompisar, blev inga stora låtar men de va bara för skoj skull.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp, roliga scenarios och bra hjälp för nya till servern.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du ska spela ut scenariot så att båda parterna kan ha det roligt. Man behöver inte vinna alla scenarion. Säg att i ett rån tillexempel om du blir tagen av polisen så accepterar du scenariot och låter polisen få ha ett roligt scenario dom också.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Mitt första och ända regelbrott är att inte rpa på skador. Ibland har man glömt rpa vissa skador fullt ut.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR, Att man inte får komma ihåg saker efter man dött i ett scenario, Fear-RP du ska värna ditt liv. Meta-gaming, saker utanför spelet; stannar utanför spelet.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har tusentals timmar på FiveM och suttit högt upp i staff team på några av dom största, har varit medlem på den här servern innan ett par gånger, men har lämnat discord pga att jag tagit vissa pauser från rp då jag haft fullt upp med jobb.
Vad är ditt discord namn? 38an
Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2000
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ragnar Eriksson, född 2000-08-20
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Energifylld, äventyrlig, lojal.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är ursprungligen från Finland. Hans föräldrar flyttade till Sverige när han va liten, till en bondgård i norrland. Han blev ofta mobbad över sin brytning och att han bodde på en gård. Hans pappa var en mekaniker och hans mamma spelade i ett band, han blev snabbt skicklig med bilar och musik instrument. Han fick också muskler och bra styrka från allt gårdsarbete. Han drömde om att nån gång få öppna en egen mekaniker firma där han får skruva bil hela dagarna. Han spelade i ett band mest för roligt med sina kompisar, blev inga stora låtar men de va bara för skoj skull.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp, roliga scenarios och bra hjälp för nya till servern.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du ska spela ut scenariot så att båda parterna kan ha det roligt. Man behöver inte vinna alla scenarion. Säg att i ett rån tillexempel om du blir tagen av polisen så accepterar du scenariot och låter polisen få ha ett roligt scenario dom också.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Mitt första och ända regelbrott är att inte rpa på skador. Ibland har man glömt rpa vissa skador fullt ut.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR, Att man inte får komma ihåg saker efter man dött i ett scenario, Fear-RP du ska värna ditt liv. Meta-gaming, saker utanför spelet; stannar utanför spelet.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har tusentals timmar på FiveM och suttit högt upp i staff team på några av dom största, har varit medlem på den här servern innan ett par gånger, men har lämnat discord pga att jag tagit vissa pauser från rp då jag haft fullt upp med jobb.