Nekad Hassoni | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hassoni

Medlem
Meddelanden
296
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199213520765/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ab3277d

Vad är din discord tagg? 1.hassoni

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: {B6B4FA76-BEEE-4D59-9502-BBB643C7BFA6}.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag hade montage,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart först bannad för clogg av en annan staff för clogg senare när jag kollade vart jag bannad för montage. Alstså jag hade skjutit mot mina egna jag vart arg och jag och min vän cloggade för vi vart väldigt besvikna. Senare efter så kom vi in igen och började få vård. Efter ca 2 minuter efter så ber en staff mig att hoppa support jag gjorde det senare så diskuterade vi lite men vi kom inte fram till nånting och då vart jag bannad. 2-3 dagar efter så hade jag inget vettigr för mig och göra då så sa jag till min nära vän som hade kundskaper inom montage och jag 1frågade han om han kunde göra ett montage för mig. Samma dag vart han klar med den och sickade videon till mig och jag la upp den men efter två veckor så la jag ner den för att jag märkte att det var dåligt att ta ner en servers ryckte men det var som ett grupptryck då alla mina vänner hade montage och jag inte hade nått så jag kände grupptrycket att lägga upp montage. Efter 2 veckor så valde jag att lägga ner montagen och nu när jag kollar vart min ban ändrad till montage.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är 100% rätt av staffsen att banna mig och jag förstår att det är dåligt att trycka ner en servers bild på att lägga upp skottmontage och visa den dåliga sidan av det. Jag förstår även också att clogga för att du har förlorat ett senario inte häller är rätt även om kanske du inte gjorde fel eller hur en arg man blir så ska man alltid ta ett förlust. Men som sakt 100% det är rätt att banna mig för detta jag förstår att jag gjorde fel och jag ångra mitt beslut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig av alla mina banns så som regler till exempel när jag var ny till fivem visste jag inte vad powergaming är och satt och körde 400 kmh i ett berg och flög upp i luften och låtsades som ingenting efter eller stuntförnuft jag kunde råna nån mitt uppe i stan utan att tänka men detta har jag lärt mig genom bans!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde bröstat ett förlust och inte bli p bannad för en annan grej från första början då skulle jag aldrig lakt upp montage vilket jag förstår är fel på alla möjliga sätt!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100% kommer bete mig bättre i framtiden och vara mer konsekvenstänkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka