Accepterad Hassemustang | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hassemustang

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Ditt discord namn: hassemustang

Ditt Hex-ID: steam:11000015d0e7c9e

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim och medlem, samt underviker support.

Vem/vilka tog beslutet? classic9999

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror beslutets tog eftersom det ser ut som att jag gör en slags fear rp och att staffen anser att jag undeviker support. Detta anser jag som är ett slags fel då jag inte visste om att jag skulel hoppa support jag sg ej meddelandet för jag var ingame och körde med mina kompisar och kollade inte discord då inget meddelande hade dykt upp eftersom att jag behövde godkänna hans meddelande för att kunna skriva med honnom. Det hade varit en annan sak om han pinga mig i vanliga dcn eller krim och sedan sket jag i det men nu visste jag inte om det och hade jag vetat det så hade jag hoppar in i support till 100%. Jag tror också att han tog fear rp för att det var lite dumt av mig att jag ställde mig upp men från min sida så är det 1 person som riktar på 2 mäniskor i denna situationen så valde den personen rikta på den röda personen och då lämnade han mig själv och slutade rikta på mig. Så när han inte riktar på mig längre då ställer sig min gubbe upp och jag ser då chansen att skjuta för ingen riktar emot mig längre så jag avlossar ett skott sedan efter det kommer det en råsa grabb som jag också skjuter då han försökte skjuta mig. Det skulle varit en annan sak om personen som hade svarta kläder på sig stod och riktade på mig och väntade för att jag skulle ta upp händerna eller annat då skulle jag tagit upp mina händer för att sedan kunna göra ett kidnappning scenario men nu var mannen själv emot 2 personer och jag valde då att ställe mig upp istället, enligt min sida så är det kanske lite fel av mig men jag anser inte att det är indragen alla roller skulle antigen säga någon slags krim varning eller en bann då det inte var super grovt. Sedan med att jag försöker undvika support det är inte rätt då jag inte visste om att jag skulel hoppa support då jag var ingame och körde och hade ingen anning hade jag vetat så hade jag hoppar direkt. Sedan vill jag också meddela att jag har inte haft några krim varningar någon gång när jag har varit krim, aldrig indragen krim, bara 2 bans, 1 bann för powergaming 1 timme sedan, cyklar 2 på 1 cykel, 1 dag bann, det är allt jag har fått hela tiden jag har kört unive så jag tycker det är fel det beslutet som skedde.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att beslutet är fel av flera anledningar. Först och främst, jag visste inte att jag skulle hoppa in i support. Jag var ingame och spelade med mina kompisar och såg inte meddelandet på Discord, eftersom jag behövde godkänna meddelandet det för att kunna skriva med classic. Om jag hade vetat om det hade jag hoppat in direkt. Jag ville inte undvika support, jag hade bara inte sett meddelandet och jag ber om ursäkt för det (förlåt). När det gäller fear RP, förstår jag att det kan ha sett konstigt ut när jag ställde mig upp, men jag gjorde det för att personen som riktade på mig slutade rikta på mig och började rika på någon annan. När han riktade på den andra personen och jag ställde mig upp såg jag min chans och jag sköt honnom. Jag tycker inte det var fear RP eftersom jag inte var i fara längre. Som jag berättade innan så har jag aldrig fått någon krim varnign under hela min kariär av unive samt bara fått 2 bans som var, Powergaming 1 timme, och cyklar 2 på en cykel, efter dessa bans har jag lärt mig utav mina misstag och det har inte skett igen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jhZvmPOLWWKMU1VX9?invite=cr-MSxOYnMsMTU3NjMxMDc2LA, (https://easyupload.io/c7h06l)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka