Accepterad Hassemustang | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hassemustang

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199521496222

Ditt Hex-ID: steam:11000015d0e7c9e

Vad är din discord tagg? hassemustang

Vem var det som bannade dig? Berra1213 och brommex

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff bannade mig för att de ansåg att jag bröt mot fear RP genom att inte svara direkt. Jag försökte förklara priserna i OOC och hade tänkt fortsätta med RP och betala sen, men jag fick aldrig chansen. De använde informationen från ooc i spelet och dödade mig, vilket inte skulle ha hänt om jag hade fått fortsätta scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad hoppade de som dödade mig in och support för att jag inte svarade direkt. Jag satt tyst för att jag skrev i ooc chatten om de orimliga priserna. De tog sedan det jag skrev i ooc och använde det i spelet och då dödade de mig. Jag hade tänkt fortsätta scenariot och betala men jag fick aldrig chansen. och efter det var jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen var fel. Jag bröt inte med mening några regler. Jag var tyst för att skriva i ooc chatten om att priserna var orimliga. Jag tänkte fortsätta RP och betala, men de använde ooc informationen i spelet och dödade mig innan jag hann. Jag försökte bara förklara och borde fått chansen att fortsätta scenariot.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. cyklar 2 på 1 cykel, undviker support (misstag av mig visste ej) fear rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat svara snabbare i spelet istället för att skriva i ooc chatten. Om jag hade svarat direkt på deras frågor hade de kanske inte använt ooc informationen och dödat mig. Jag borde också ha hållit mig till spelets regler och inte blandat in ooc för att förklara priserna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att det är viktigt att svara snabbt i spelet istället för att ta det till ooc chatten. Jag förstår nu att det kan skapa missförstånd och leda till att det blir problem eller annat. Som i mitt fall. Jag ska hålla mig till spelets regler och undvika att blanda in ooc för att förklara saker, så att jag kan försöka så det inte händer igen i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka