Accepterad Hasse1323 | Medlem ansökning [lazer739

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hasse1323

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? elias

Vad är ditt discord namn? Hasse1111

Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hasse Andersson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll respektfull och hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hasse är en 35-årig man som har vuxit upp i en liten stad i Sverige. Under sin uppväxt var han alltid den ansvarstagande och pålitliga personen i sin familj och bland sina vänner. Han har alltid varit intresserad av att hjälpa andra och känslan av trygghet har varit viktig för honom, vilket säkert har påverkat hans yrkesval senare i livet. Sedan några år tillbaka arbetar Hasse på Securitas, ett av Sveriges största säkerhetsföretag. Han jobbar som väktare och har en viktig roll i att upprätthålla ordning och säkerhet, både vid fysiska objekt som företag och byggnader samt vid eventuella larm och nödsituationer. Hans jobb innebär att han är ute på fältet och utför patrulleringar, såväl som att han övervakar kameror och reagerar på säkerhetsincidenter. Hasse är noggrann, ansvarsfull och trivs med att arbeta i en miljö där han kan göra skillnad för andra. Hasse har under åren lärt sig mycket om säkerhet och hur man hanterar olika situationer på ett professionellt sätt. Han har genomgått både praktiska och teoretiska utbildningar inom säkerhetsområdet, och hans arbetsdagar präglas ofta av att han måste vara alert och snabbt kunna fatta beslut. Vid sidan av sitt jobb på Securitas gillar Hasse att umgås med sina vänner och att hålla sig i form. Han tränar regelbundet för att hålla sig i bra skick, något som både hans fysiska arbete och personliga välmående gynnar. Han tycker också om att resa och upptäcka nya platser, både inom och utanför Sverige.

Vad kan du bidra med till serverns RP? social rp och rolig men seriös rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? då blir de mycket roligare rp och om man ska vinna alla scenarion blir de bara tråkigt tex. om en polis riktar ett vapen på mig då kan inte jag ba springa där ifrån och ta upp mit vapen och börja skjuta på han och de handlar om suntförnuft ochså..

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? under alla år jag har spelat fivem har jag brytit mot alla regler i andra servrar för jag förståg inte hur man gjorde eller nåt men som sagt man lär sig av sina misstag och nu vet jag alla regler som vdm rdm fail rp fear rp suntförnuft meta gameing....

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm rdm meta gameing fear rp suntförnuft fail rp powergameing

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hasse gillar ochså att vandra upptäcka nya platser och han har jobbat som livakt och väktare i spanien...

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka