Nekad Hanseman | Medlem ansökning [Hurtbu11e]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hanseman

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hans-Erik

Vad är ditt discord namn? hanseman21_03692

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hasse karlsson, 22år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, driven, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hasse växte upp i en mindre stad och har alltid haft ett bil intresse. Han flyttar nu till unive för att starta ett nytt kapitel i sitt liv. Hans planer är att bli en bilmekaniker och köpa sin drömbil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till ett seriöst och roligt rp samtidigt som jag försöker att höja upplevelsen för andra

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om historien blir bättre igenom att t.ex. dö eller bli rånad så ska förlora eftersom RP inte handlar om att vinna men även om att få en bra upplevelse för alla partier.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har inte kört på en server innan

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM= att man slår eller dödar nån utan anledning, det är även förbjudet och VDM=att man kör över folk med sitt fordon bara för att döda och förstöra

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja, Jag kan inte verifiera mig eftersom hemsidan inte funkar och när jag skriver ner kommandot /verifieramanuellt så kommer det inte fram. Vill gärna veta hur jag kan verifiera mig

Nekad.
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka