Nekad Hasse Niklasson | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Trattskaften

Icke Medlem
Meddelanden
192
Reaction score
43
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Ulla-Karins

Vad heter du IRL? Liam

Vad heter du på discord? Trattskaften#3949

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 192 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Ulla-Karins för vill jag få ett gott intryck på kunder jag tycker de verkar roligt att vara chef på ett företag som säljer bilar och de bästa av allt husbilar. Jag vill bli chef på Ulla-Karins för de skulle varit roligt att ha ett chef jobb och ta intervjuer och göra folk glada när dom blir anställda. Jag vill vara en trevlig chef mot mina anställda så dom inte bara säger upp sig typ en dag senare. Ett chef jobb ska vara roligt för mig och andra eftersom jag kommer beröma mina anställda med priser om dom jobbar bra eftersom dom gjorde de när jag jobbade på mekonomen och blev riktigt glad av de så vill göra desamma. Jag vill att mina anställda ska tycka de ska vara kul att komma in på unive och inte ha tråkigt på arbetet. Och jag vill få så bra rp nivå så möjligt som en chef. Och om jag ska vara ärlig har jag tröttnat lite på att komma in på servern utan att göra något. Detta är varför jag vill bli chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ska jag vara ärlig har jag inte jätte mycket erfarenheter inom arbetet men de skulle vara roligt att bli chef och lära mig arbetet samt hjälpa dom anställda hur man hanterar arbetet på ett roligt sätt.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Hassan Gibril han är 25 år och är intresserad av arbeten som man kan hjälpa folk och göra folk glada på som tex bil firma. Han hade en bra uppväxt med sina föräldrar som alltid backade han. Han skolkade lite när han var liten men han föräldrar gav han straff som tex inget spelande på en vecka och de är han tacksam över idag att han fick sin utbilding och kan få dom jobben han är intresserad av som tex bil försäljning. De började när han var liten och hans föräldrar skulle köpa en husbil för dom skulle på semester. Han blev så glad för han tyckte den var cool och häftig. Sen dess har han velat bli bil försäljare och göra folk lika glad som han blev fast de inte var han som köpte den.

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara inne varje dag i ungefär 3-5 timmar beror på vad mitt schema är. Ibland kommer jag kanske vara inne mindre eftersom jag har läxor eller ska iväg och göra något.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle självklart fortsätta spela på servern om jag inte blir chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej de gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Japp några gånger.

Senast ändrad:
Förtjänar verkligen rollen! jag är säker på att han kommer sköta jobbet som chef super!

Tillbaka