Dubbelpost Hasse Mannen | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hasse Mannen

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Saras Bil Och Mc

Vad heter du IRL? Hasse

Vad heter du på discord? Hasse Kungen#2204

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Jag Har Spelat här Innan I ungefär 6 Månader snart 1 år Men Kom tillbaka för någon Dag sen och jag har Lärt mig Att rpa Som en Kung :)

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag Kommer Vara Jätte Aktiv Folk har Sakt att jag Borde bli Chef Över ett Jobb Jag har Länge Tänkt på att Försöka få ett Jobb Som Chef har min Chans På ett Roligt Företag Jag kan bidra Med Mycket Bra Rp Kommer Även Kunna Ha Lite Roligt på Jobb Osv.... Kommer bli En Jätte Bra Chef för alla Mina Anställda Kommer vara Jätte aktiv Inom Jobbet ha Öppet Hela tiden så Fort Någon frågar om att kan ni Öppna så har jag redan Öppet jag Älskar verkligen visa Sin Rp som Chef på Unive Jag kommer att Vara att Online på dc Hela tiden typ Ungefär Ig Och Jag Kommer ta Intervjuer på ett Seriöst Sätt Och Inte Någon Lall På Den Kommer vara Så Seriös Som det Bara går att Vara Jag kommer Passa Som Chef om du frågar alla Mina Vänner som kör här på och det kommer även ni tycka Ochså :)

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag Har Tidigare Jobbat där Innan Jag tog på Pause Ifrån Fivem Och Nu vill Jag Komma Tillbaka Och Sälja Lite Och få Upp RP Inom Just Jobbet få upp En Bra Rp Nivån som BIlförsäljare Och så Klart ha Roligt på Mitt företag tanken är att Jag vill få Rp Nivån Just där Inne så det inte blir som ett Lall Ställer Där inne på Firman jag vill ha Seriös Rp där Inne så att alla som Kommer ska Känna Sig Välkommen Jag kommer vara Trevlig och ha Väktare där på Firman för få Upp Rp nivån där inne bara för att man ska kunna ha En Bra Rp stund där inne :)

Hur ofta kommer du vara inne? Jag inne Varje dag i 8 Timmar Morgon dagen Eftermiddagen och Kvällen sen Kommer nog mina Anställda Ha Öppet Mycket ochså :)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag Kommer att spela på denna server Om jag inte är Chef Heller jag Kommer att Köra på denna server även om jag inte är Chef jag vill få Upp Rp på denna server så att det kan bli en Jätte BRa Rp som det alltid är Men en viss rp kan förbättras Ifrån Någon av dom Härliga spelarna :)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Jag Spelar Just nu bara på Unive :) och Kommer göra

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka