Hasse Bäck | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.JZ

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdel Dirawi

Vad heter du på discord? GIGGS#6666

Ange ditt födelsedatum 12 April 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag har träning
!!alla träningar är 1h och 45 m!!

Måndag-Torsdag
18:40

Tisdag
17:15

annars kan jag hela dagen förutom skola som då är kl 8 till 2-3
Berätta om dig själv Jag heter Abdel och är 16 jag tränar fotboll med mina vänner och bor i helsingborg. min pappa gick bort i november 2020 av lung cancer. så jag kan låta ganska trött och ledsen ibland så ni bara vet! annars så är jag lugn och tar imot hat och jag blir inte lätt frustrated. Jag gilla spela five m det är typ det ända jag spelar på min fritid.

Vad skulle du göra om du blir staff? Först som staff skulle jag lärt mig lite om systemet på Unive alltså lite hur staff-teamet är och kolla av lite sen som staff har ju (ägaren) och andra staff mycket krav liksom och dom ska uppnås annars konsikvenser. men som staff brukar jag iallaf vet ej om det är olika här men jag brukar noclipa runt och kolla runt så allt är okej och bannar folk som bryter mot regler helt enkelt och medans tar support i Discord och det är så jag jobbar sen om det är ganska lungt så kanske man kan rpa lite men man ska fokusera på att hjälpa folk så allt blir bra för det är därför vi staffs finns för att hjälpa folk och hålla servern på så bra rp som möjligt och tack vare att jag tänkte ansöka om staff här är att staffsen är seriösa och trevliga. och om jag blir staff så kommer ni kunna räkna med att jag ej kommer abusa alltså kommer ej hålla på att göra saker som bara staffs kan göra t.ex spawna in pengar och spawna in bilar och ressa i senarion. Det jag kommer fokusera på är att förbättra servern och hjälpa folk som behöver hjälp. Det är vad jag kommer göra. Och jag kommer vara extremt trevlig och jag tycker att en person som ska ha hjälp ska max sitta i support i 3 minuter eller mer sen få hjälp och det ska jag lösa. har sätt att ni har mycket staffs så denna kanske inte är någon ide att skriva men det är värt att skriva en. och om jag blir staff ska jag föröska att få alla spelare att om dom hoppar support ska jag finnas där för dom och hjälpa dom om dom behöver hjälp. och kan alla regler inom staff.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive 6 månader jag har bara spelat på unive då

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? jag vill bli support är att jag vill förbättra denna server och göra Unive till en bättre plats För eftersom det är inte bara whi där folk kan sitta och prata och spela och ha kul och som support så ska jag göra så Unive är roligt att spela och prata i och det ska fixas. och sen vill jag göra så det framförs bra rp. och vill gärna joina staff-teamet då jag hört att det är ett bra staff-team och vill gärna utveckla Unive så den blir större och ännu mer spelare. och varit staff på 2 andra servrar och vill gärna bidra till Unive med mina kunskaper inom Support

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer bidra med glädje respekt till Unive och vill göra Unive till en bättre server med att göra så att folk blir glada och folk ska ha det kul och allt jag kommer göra är att ta support och report in-game och kommer fösröka att få så nöjda spelare som möjligt. tycker inte det är så kul att rpa längre eller bara ibland men inte ofta så det enda jag kommer fokusera på är att hjälpa folk så dom tycker det är kul att spela på Unive i 12 timmar om dagarna hela tiden. vill inte bli support bara för att ha makt vill hjälpa folk och det tycker jag är kul och skulle gärna vilja hjälpa folk på denna server.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej tyvärr det har jag inte detta är min första gång men jag kollar på philips video när han är i noclip och gör sånt

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive id man ressar någon som kanske har spawnat död eller dött felaktigt
/noclip man flyger runt onsynlig och kollar så alla följer regler helt enkelt
/goto id du går till någon
/bring id du drar någon till dig
/tpm du sätter en marker på en plats och skriver /tpm då du åker till den markern
/sqlban id längd anledning du bannar någon ifrån servern som är inne på servern
/sqlunban steamnamn du unbannar någon ifrån servern
/sqlbanoffline permid du bannar någon som ej är online t.ex någon som combatloggar
/sqlserch id du söker efter någon så du kan offlinebanna någon
/setjob id job 1 du ger någon ett jobb
/giveitem id pistol_ammo 100 t.ex du ger någon ett item
/spec id du speccar någon men brukar noclipa istället
/kick id anledning du kickar någon som har gjort fel
/m id anledning du medelar någon som kanske gör något fel
/dv du (deletar) ett fordon som kanske har stått på ett ställe i flera timmar som ska bort

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja lätt att lära mig saker och har ett bra minne

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar endast på Unive för tycker det är seriös Rp här och seriösa staffs.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att ni gör det jävligt bra och hoppas att jag kan va med i teamet

Senast ändrad:
Har klipp när du sitter och kallar mig otrevliga saker samt när du är mycket otrevlig, annars passar du nog, så du får en +-rep.

+-rep

Har klipp när du sitter och kallar mig otrevliga saker samt när du är mycket otrevlig, annars passar du nog, så du får en +-rep.

+-rep
? när då

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka