Antagen yes0552 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yes0552

Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? robin

Ditt discordnamn: yes0552

Ange ditt födelsedatum 14 April 2006

Varför ska just du bli staff? varför just jag ska bli staff är för att jag är aktiv både dag och natt och jag kan alla regler. jag vill kunna bidra med något större till servern då jag inte tycker rpn är så bra just nu jag kommer va aktiv i både i support och specca mycket ig jag vill kunna göra en förendring på servern och testa på nått nytt. Har aldrig varit staff här innan men jag vet att jag kommer kunna göra skillnad här på servern med hjälp av andra staffs jag är bra på samarbeta och jobba som ett lag och det tror jag kommer gynna mig i detta arbete just nu tycker jag inte det är så kull o rpa så jag vill göra skillnad här på servern och hjälpa spelarna så de gynnar alla på ett bra sätt som sagt så kommer jag specca hela tiden och va aktiv i support och samarbeta med alla i staff teamet för att förbättra unive och hela communitit och hoppas ni ger mig en chans att få vissa framfötterna och visa att jag vill få bort problemspelare.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? krim rp är inte den bästa inte så mycket rp tycket jag de mest folk som bara jagar vapen och skjuter tycker inte de finns nån rolig rp i det, inte så mycket socilat, sen ice medlemar som man kanske har som gisla och dom lallar bara och skojar runt, så de blir inte så seriöst blir mer lalligt och inte så roligt för dom siom vill rpa, sen poliser finns nätter då jag vart vaken och då har poliserna inte betet sig bra då dom åker runt i bilar och siktar på alla de första dom gör och tyckter inte de ska va så spellar ingen roll vad klockan är, rpn ska alltid va bra och hög, så jag som är vaken på nätterna kommer såklart att hålla koll på alla som inte beter sig under den tiden sen självklart under dagen med, men tror de viktigast under kvälen då de inte är så många staffs aktiva

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag tror jag kommer ha ett bra sammarbete med resten av staffsen för att kunan lösa problemen på ett bra och profisionelt sätt så att vi kan bli av med problemspelare och lallare eller lära dom hur man gör de rätt. kommer att ha en bra dialog med rästen av staffsen och vi kommer lösa problemen,och jag kommer att specca många och då ser jag ju hur alla rpar och kommer att lösa problemet.sen alla nya i staden kommer jag att hålla koll på typ så dom inte säger saker dom inet borde sen om deras kläder ser konstiga ut kan jag hjälap till med med i staffsamtal och svara i reports mycket alltid bra att hjälap dom nya så dom får en bra syn på unive och vill stanna kvar har

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? de välldigt viktigt att vara profissionell så man tas på allvar och folk lyssnar på dig, skyulle säga att man är profissionell om man inte skriker svär pratar som man inte vet vad man pratar om, jag tycker man ska va bästämd tydlig och lugn.man ska alltid hålla en professionell ton och hjälpa spelarna efter deras behov. att alltid ha respect mot varandra och bete sig. vara mogen och korekt .

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag jobbar på deltid just nu och har mycket tid över har inte så mycket för mig. spelar unive både dag och natt, kommer inte rpa så mycket då jag vill gå in i staff arbetet hel hjärtat.och hjälpa andra både ig och i suport.

Hur länge har du spelat på Unive? vet inte exakt med skulle säga mer än ett år

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej har alldrig vart staff blir nog min första gång om jag lyckats. skulle va kul och testa nåt man alldrig vart, tror de kommer va kul och roligt att hjälpa andra

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej jag är bered och villig att jobba inom alla områden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka