Nekad Hasse Aro611 | Blacklist Överklagan [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hasse Aro611

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
1
Blacklist-referens
ID: 1214 — Övrigt
Anledning: nekar pc check
Personal: Alec
Datum: 2026-06-27
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag satt o prata med min mamma i mitt rum som ville att jag skulle klippa gräset jag säger till henne eftersom jag är en relativt bra son så sa jag att jag gör det om 5 minuter ska bara avsluta spelet "min gräsmatta är rätt stor vilket gjorde att jag inte blev super glad och lite trött ni fattar" jag tabbar in på unive cyklar lite sen blir jag dragen staff samtal och dom säger att jag har 10sekunder på mig att gå in i krim supp där dom senare säger att jag måste screena jag säger att jag inte kan screena vilket jag inte kan för min dator är helt kaput dom kickar mig ur supp och bannar mig jag försöker få tag i nån av staffsen och säger att jag kan visa på mobilen men då kickar dom mig från unives discord och säger att jag är jobbig i pm.

Tar du ansvar för det som hände? Ja eftersom jag inte har fuskat har jag ju inget att dölja jag kan gärna göra en pc check nu eftersom jag har inget o dölja tyckte bara att allt gick så jävla snabbt och jag han inte säga något riktigt så jag vill veta vad som händer nu för jag nekar verkligen inte till en pc check. dom sa inte ens i support att det skulle vara en pc check dom sa bara att jag skulle screena och min screenshare på discord funkar ju inte jag ska försöka fixa det med nån indian tech tutoriol

Vad har du lärt dig sedan dess? asså jag känner själv att jag inte har något att dölja eftersom jag inte fuskar jag fattade inte att jag nekade till en pc check så snälla ge mig ett till försök

Varför ska vi ge dig en till chans? eftersom jag inte har fusk och jag godkänner gärna till en pc check.

Har du bevis som stödjer din överklagan? jag fattar inte vad jag ska bevisa men om ni pc checkar mig kommer ni se att jag inte är en fuskare jag är inte ens bra på att skjuta "dödskalleemoji"

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka