Ej Antagen HassanRåbåt | Ansökan till Servervakt [Pedrochino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HassanRåbåt

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar

Vad heter du på discord? hassanrabat

Vad är ditt Hex:ID steam:110000134a63bd9

Ange ditt födelsedatum 10 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag skulle säga att jag är aktiv ganska ofta jag jobbar men efter jobbar och så spelar jag mycket åt minstånde 6 timmar i veckan

Hur länge har du varit medlem på Unive? spelat på unive lite som i omgångar men nu har jag vekligen fastnat för rp och tycker det är roligare än förr

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Skulle säga att upprätta hålla ordningen på servern vara som en liten undercover staff som spelar men också kollar så alla följer reglerna

Varför vill du bli servervakt på servern? känner att jag hade velat ta lite mer ansvar och känner mig motiverad till att hjälpa er förbättra servern med roligare rp och scenarios. Jag vill kunna säga till folk som gör dåligt ifrån sig osv

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. När det kommer till just servervakt kan väl vara att man förbrukar eller missbrukar sitt förtroende till servern man ljuger osv och beter sig dålig. Nu är jag lite osäker på vilka "privilegierar man får" alltså commands man får tillgång till men kan vara att man abusar dom på såna sätt som inte är tillåtet

Nekad.
Anledning: Du inte verifierad.
Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka