Ej Antagen Hassan321 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willeebrur

Välkänd Medlem
Meddelanden
2,900
Reaction score
146
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? William

Vad heter du på discord? Hassan321

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 1 månad + lite mer. Fast spelat här innan också.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet igenom att kolla först o främst hur aktiveten ser ut just nu. Om den är bra kommer jag försöka göra så den bli ännu bättre! Fast finns de ingen aktivetet alls så kommer jag rensa dom som ej visar sig aktiva, och anställa massor av nya folk så det kan hålla öppet! Senare när jag kollat hur aktiviten ser ut så kommer jag ta massvis med intervjuer ofta så nya kan få chansen att få jobb. Sen ska jag se till så att alla jag anställer/jobbar, jobbar minst 1-3 timmar per dag. Kommer kolla så alla sköter sig så dom är trevliga mot kunderna och andra anställda. Och om någon är "korrupt" kommer jag avskeda personen direkt! Har ingen tolerans mot någon som är korrupt! Sen kommer jag meddela vidare till staffs. Och jag själv kommer se till så det är öppet OFTA!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Mekonomen flertals gånger innan fast va rätt så länge sen, va kanske för 1 år sen. Jag vet hur de mesta funkar, vet hur panelen funkar, hur lagnings systemet funkar och såvidare

Hur ofta kommer du vara inne? 5-7 timmar om dagen om inget annat kommer ivägen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka