Ej Antagen hassan071001 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hassan071001

Medlem
Meddelanden
331
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Hassan

Ditt discordnamn: hassan071001

Ange ditt födelsedatum 21 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag skulle passa bra som staff eftersom jag är rättvis och bra på att prata med andra. Jag är också tålmodig och kan hjälpa till att lösa problem mellan spelare på ett vänligt sätt. Jag har även erfarnhet genom de, så kan jobba effektiv.

Det som gör mig unik är att jag kan förstå hur andra spelare känner och tänker. Jag vill skapa en bra stämning på servern där alla känner sig välkomna och kan ha roligt. Jag tycker att det är viktigt att följa regler, men också att alla ska trivas och känna sig delaktiga. Jag är ansvarstagande och vill gärna lära mig mer för att kunna hjälpa till ännu bättre.

Jag ser fram emot att vara en del av teamet igen och bidra till en bättre spelupplevelse för alla i servern.
Var inaktiv i några dagar då jag var utomlands men är tillbaka.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? De som funkar mindre bra är kriminella rpn, vi måste hålla koll mer på dem, men även kommunikationen med dem måste förbätrras så att vi får en tydlig perspektiv. Annars så fungerar allt som de ska.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? För att lösa problemet med kommunikationen mellan staff och spelare tycker jag att vi kan skapa en plats, som en kanal på Discord eller ett inlägg på servern, där viktiga regler och förändringar alltid finns samlade och lättillgängliga för spelarna. Staff-teamet kan också regelbundet uppdatera spelarna om nyheter eller ändringar, antingen genom meddelanden på servern eller i spel. Eller att påminna dem om viktiga regler så att spelarna inte har nån ursäkt när dem begår en regelbrott.
Samt att vi håller en extra öga på dem kriminella så att rpn alltid är i hög nivå.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell som staff betyder att vara respektfull, rättvis och objektiv när man gör beslut eller hjälper spelare. Det handlar om att vara ett bra exempel, visa tålamod och lösa problem på ett lugnt och rättvist sätt. För mig är det väldigt viktigt att vara professionell, eftersom det gör att spelarna litar på oss och känner sig trygga på servern. Att vara professionell betyder också att följa reglerna och inte favoritisera någon. Jag tycker att professionalism är viktig för att skapa en bra och trevlig miljö där alla kan ha roligt. Många staffs saknar de eftersom dem inte lägger den tiden som behövs på äranden tycker jag.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Eftersom de är sommarlov just nu så är de inte alls svårt för mig. Majorteten av min tid kommer att ligga på Unive, då jag inte har något att göra i lovet.

Hur länge har du spelat på Unive? 12 okt. 2024 men jag spelade på en annan discord konto.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja de har jag, har vart de två gånger sen tidigare, men sade upp dem för några anldningar som 320 vet om. Har presterat bra men av min anledning kunde jag inte fortsätta och tänkte säga upp de så jag inte finns i onödan. Har erfarnhet genom alla områden förutom jobb och donation ansvarig. Så är väldigt kunnig staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, är redo på de som behövs mest.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka