HASSAN | Polismyndigheten Ansökan [Naounee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HASSAN

Icke Medlem
Meddelanden
281
Reaction score
10
Ange ditt födelsedatum: 7 Februari 2007

Vad heter du på discord? Alehom#5265

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 1000

Hur aktiv kommer du att vara? Hyfsat aktiv har träningar nästan varje dag och utan över skolan är jag mest ute så kanske spelar mest på kvällarna.

Vad heter du? Alexander Jakovic

Hur gammal är du? 30

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att det är ett spännande jobb vill kunna hjälpa samhället stort och kunna representera staden fint, Tycker att polis är det viktiga i ett samhälle som står upp på gatorna ser till att tjuvar fångas att kvinnor och män kan gå lugnt på gatan utan att de ska härjas o stäjas. Har alltid viljat bli polis sen jag var barn och har alltid följt den drömmen har alltid sett upp till poliser och respekterat dom i alla lägen. Poliserna finner stort i mitt hjärta då min far var polis och sedan han dog så har jag viljat göra han stolt genom att bli polis och kunna hjälpa samhället lite extra

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man ej är korrupt lyder chefen o de över graderna i poliskåren, att man är trevlig allmänt snäll och att man tar hand om varandra som en familj. Så att de blir kul o gå till jobbet att man vet att de finns bra känsla att jobba som polis. Och att man har radiodisciplin.

Vad vet du om yrket i helhet? Som polis så ska man ta hand om samhället se till att det är tryggt o följs som det ska, Vet att det finns flera grader i polisen som assistent, inspektör, sekreterare osv. Ska kunna veta vad man ska göra i svåra situationer och agera rätt som polis. Förhindra brott och kunna ta ett stort ansvar

Har du några tidigare erfarenheter? Yes har vart polis tidigare men slutade för att jag fick lust på bli mekaniker men längtade tbx efter ett par månader.

Hur är du som person? Jag som person är en ganska hård men ändå ganska snäll. Är lydig och följer saker som det ska va har respekt till alla som visar respekt till mig och vill alltid hjälpa till. Tänker på alla i min närhet och är väldigt omtänksam vill allas bästa som sagt.

Är det något vi bör veta om dig? Nope

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka