Nekad Hassan K | Polismyndigheten Ansökan [LuddeR10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hassan K

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 2 December 2004

Vad heter du på discord? Bananskal

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 44timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Varje dag, så mycket som jag kan, går gymnasiet så det finns någon dag jag inte kan, såklart går verkliga livet, utbildning först.

Vad heter du? Hassan Karlsson

Hur gammal är du? 22år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? För att jag vill ha ordning och reda. Jag vill att alla ska kunna känna sig trygg med att det finns poliser och försöka få bort den ondska bilden som många ser på polisen.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att hjälpa andra människor, se till så att alla sköter sig, få samhället att hålla igång. Men även att motbevisa alla gangsters att poliserna vill alltid ens bästa.

Vad vet du om yrket i helhet? Att en polis är till för att skydda samhället och se till så att alla följer lagarna. Poliser har rätt till att ingripa i olika slags situationer. Alla har rätt att fota en polis, ta reda på deras löner osv eftersom vi är anställda av den offentliga sektorn.

Har du några tidigare erfarenheter? Jobbat som reporter och kört mycket minibuss på postnord.

Hur är du som person? Jag är alltid trevlig, bjuder på mig själv. Försöker höja stämningen med lite glädje, visar alltid omsorg och är omtänksam. Men om någon inte visar respekt till mig så visar jag inte det tillbaka.

Är det något vi bör veta om dig? Mitt namn är som sagt Hassan, jag skulle göra allt för att få ett jobb.

Tillbaka