Accepterad Hassan Alhassan | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Glen.

Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199280590451/

Ditt Hex-ID: 11000014eb28e73

Vad är din discord tagg? Cuz#6927

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: bild_2023-09-02_112729272.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror de bannade mig föratt jag fortfarande körde en bil som inte hade något vänstre bak hjul vilket är orealistiskt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min polare körde runt i en bil som hade tappat en av sina hjul vilket ä ganska orealistiskt och jag antar att det var därför de bannade mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel och det håller jag med om till 100% och ångrar att jag gjorde på det sättet istället för att kanske gå och hämta ut en annan bil som inte var trasig. det hade nog varit bättre

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min senaste bann jag har fått har jag lärt mig att man ska inte söka genom folk efter man har haft hjäl de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat ringt till bärgaren så de fick ta bilen eller så kunde jag ha tillkallat mekonomen. men mitt sista alternativ jag kunde gjort är nog att jag kunde gått med min vän och hämtat en ny bil istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag inte ska åka runt i bilar som är så skadade att de egentligen inte ska gå att köra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut.

Tillbaka