Nekad Urban23 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Urban23

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198449773436/

Ditt Hex-ID: 11000011d2d4b7c

Vad är din discord tagg? rulemule

Vem var det som bannade dig? wux

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-05 191846.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffs valde att banna mig fr att jag scamma en grabb o sa att jag kunde laga hans bil. sen efter han swisha mig så c loga jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid meko o skulle laga min bil så fråga en grabb ifall jag kunde laga hans bil och så jag sa ja och bad han swisha. efter han swisha så börja jag låtsas laga hans bil sen så c loga jag. jättedumt av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var en giltig ban 100%. De är emot reglerna att scamma folk på vad som helst och jag visste om de men ville ha pengar. De är så jävla dumt av mig och de är nästan att jag bara rpar för makt o pengar men lovar att detta var en en gångs grej och jag vill bara rpa för o ha kul. Såklart var de helt fel av mig o ska inte ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har många men har försökt ta lärdom av alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte scamma över huvudtaget även om jag hade brist på pengar. De är brist på social rp o jag rpade bara för makt o pengar. Istället hade jag kanske hade kunnat jobba eller något annat än att scamma för att få ihop pengar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, att inte scamma även om man behöver pengar. Då de är emot reglerna och brist på social rp, man rpar endast för makt o pengar isåfall. sen är de ju också surt för den man scamma. istället hade jag kunnat tjäna pengar legit. har absolut lärt mig av de här nu efter nästan 3 veckor.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka