Nekad Hasbulla0405 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lejon0405

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Ditt discordnamn: Lejon#5427

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? För jag kan mycket inom den kriminella rpn och har 3 års erfarenhet inom kriminella rpn och har också erfarenheter när det gäller att vara krim ansvarig så när limpis skrev ut att han söker helpers som kan vara krim ansvariga så varför inte passa på. Jag har varit staff på andra serverar men inte just på Unive så vill gärna bli det, varför jag ska bli staff kan ju vara att jag kommer lägga mycket tid på arbetet sen försöka bygga upp mig i staff teamet och försöka va där så längre som möjligt. Jag vill också hjälpa till med allmän rp nivå eftersom krim rpn just nu är en av de sämsta tiderna unive har haft om jag ska vara helt ärlig så vill gärna vända på det eftersom tycker unives rp ska se bättre ut en detta och vet att alla som spelar på servern vet hur man rpar men måste lära sig att lyda reglerna därför vill jag också satsa på krim rpn för vet hur allt funkar och har ideer på att fixa det, vet också hur kriminella tänker så jag vet ifall de ljuger osv. Sen vart regelbrotten händer och vilka personer som gör de har vart problem spelare själv men vill ändra på det.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Efter klockar 16:30 varje dag är jag hemma, varannan dag så tränar jag men då blir det 18:30 sen på helgerna från 12:00 till 03:00+ samma på lov osv. Kan ändras ifall nåt viktigt kommer upp. Så är inne varje dag.

Hur länge har du spelat på Unive? Har ju inte spelat aktivit hela tiden men har spelat här sen det börja heta unive men tagit lite pauser här och där.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja men inte just på unive men på andra serverar och eftersom limpis söker krim ansvariga har jag stor erfarenhet i det området och vet hur allt funkar som sagt har jag 3års erfarenhet inom krim rpn 2 år av de är på unive 1 år på andra serverar. Sen kan jag alla kommandon i både dcn och Ingame.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Asså jag kan jobba med allt men de ovan är de jag speciellt vill satsa på,. och vet hur de fungerar.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka