Nekad Hasbulla | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hasbulla

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? Hasbulla#1537

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tony Berg, han älskar bilar. Hela hans liv har han älskat bilar. När han var mindre så älskade han bil leksaker och hans pappa hade en ford mustang. Tony tyckte att den var väldigt cool och önskade att han hade en sån. Han vill fortfarande till denna dagen ha mustangen. Han har sparat och sparat. Han är rätt så nära hans målsumma. Han vill jobba på mekonomen och laga bilar. Han somsagt älskar bilar så han vill laga och på så sätt ser han snygga bilar varje dag. Han gillar att meka (laga) med bilar. Han är 28 år gammal. Han har en bror som heter Anders Berg och han älskar också bilar. Båda älskar bilar så de gillar att visa varandra bilar de köpt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös rp och roliga scenarion. Långa roliga scenarion, hög rp nivå. Social rp.
Jag kommer att göra mitt bästa så det blir roligt för motpartens. T.ex. jag har kidnappat en person, då kommer jag försöka att göra det roligt för båda personerna. Så även han tycker att det är kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om jag t.ex. har kidnappat en person ska det bli roligt för båda även om jag dödar han ig. Man ska se till att även han som blir kidnappad ska tycka att det blir kul.

Hur hittade du Unive? Min bror brukade spela rollspel servrar väldigt mycket, jag tror till och med han spelade på Unive. Min bror hjälpte mig skaffa fivem då han också hjälpte mig hitta massor av olika servrar. Jag har varit krim, servervakt och medlem på Unive. Jag försökte för ett bra tag sen att bli Helper men det var svårt. Jag har spelat här en gång innan men jag slutade för att jag tog en paus från fivem.

Glöm inte att du har 48 timmar på dig annars blir du automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka