- Meddelanden
- 704
- Reaction score
- 335
Vad är ditt namn i verkligheten? Harald
Vad heter du på discord? HarryThug#6761
Ange ditt födelsedatum 5 November 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet kommer vara hög då jag har mycket tid att spela.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 22 Januari 2023
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://www.unive.se/attachments/bild_2023-05-03_151001914-png.22019/
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Asså en servervakt uppgift är att vara ett exstra skydd till servern inom rpe, medans staff tar hand om allt annat som t.e.x alla vdm rdems och mycket mer staff höller också på med support/donation och jag tycker att servervakt uppgift ska vara en högra hand till servern. hjälpa staff teamet medasn dom håller på med det grövre grejerna sen vill jag med jag vill hålla koll på rp medans jag själv rp, så jag kan hålla ögonen öppna med folk jag rp med som mina kompisar tex så dom inte lallar, eller ngt som bryter mot serverns regler tex vdm rdm och mycket annat, och om jag tror att det behövs så kan jag fråga en staff och förlägna bannen på personen jag bannade, en servevakt uppgift att vara en vanlig person som rp samtidigt hålla koll vad som händer runt om en, en servervakt är till för att banna folk i mindre perioder så dom kanske lär sig direkt. och en servervakt kan banna eller kika folk son bryter mot mindre regler så att staffs kan hålla koll på på dom större regelbrotten, servervakt uppgift e att vara en lättare staff som kan kika folk snabbt på piren som tex lallar vdm rdemar och mcket annat
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli server vakt dör jag har sätt mycket dåliga grejer i servern på det sistone, drf vill jag bli servervakt så jag kan hålla kol på såna grejer med det är staffs grej mer en min men aa sen är jag bara allmän skön grabb. jag vill ochså bli servervakt så för jag vill kika folk som tex slåss på piren eller bara allmänt lallare som staffs har inte tid med, sen vill jag bli servervakt för att jag vill göra server till en roligare plats och roligare rp, jag har spelat på servern i ett bra tag nu och stöt på många som bryter mot reglerna som tex lallare, och det finns inga tillgängliga staffs för att banna dom även om jag skickar massor med report så kommer ingen och dom fortsätter bryta mot serverns regler, jag vill bli servervakt så jag kan kika lallarna själv, så jag inte behöver bry mig på det så mycket, och för att göra det roligare för andra spelare som verkligen som vill rp seriöst.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse skulle jag säga är att man t.ex Ressar inne i ett senario eller har toggleid på scnario som storming eller skottlosningar eller liknande saker. jag kommer sköta jobbet galant och ej vara korrupt eller abusa mina perms eller kan kan ett bra exempel på korruption är kanske att du tex använder din position som Servervakt för att be staffs unbanna för att det var "felaktigt" eller att använda sina Servervakt perms ingame under ett scenario som tex ett skottlossnings scenario bara för att se idt på dina motståndare så att du kan få kol på dom enklare då du kan se personers ID med /toggleid. Ett exempel kan även vara att du bannar folk i ett scenario som möter dig bara för att du ska vinna scenariot, detta klassas som Korruption, Servervakt Abuse samt Powergaming då du bara är ute för att vinna. Servervakt abuse kan ochså vara att man kika eller bannar folk i ett skott senario för att vina senarioet
Vad heter du på discord? HarryThug#6761
Ange ditt födelsedatum 5 November 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet kommer vara hög då jag har mycket tid att spela.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 22 Januari 2023
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://www.unive.se/attachments/bild_2023-05-03_151001914-png.22019/
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Asså en servervakt uppgift är att vara ett exstra skydd till servern inom rpe, medans staff tar hand om allt annat som t.e.x alla vdm rdems och mycket mer staff höller också på med support/donation och jag tycker att servervakt uppgift ska vara en högra hand till servern. hjälpa staff teamet medasn dom håller på med det grövre grejerna sen vill jag med jag vill hålla koll på rp medans jag själv rp, så jag kan hålla ögonen öppna med folk jag rp med som mina kompisar tex så dom inte lallar, eller ngt som bryter mot serverns regler tex vdm rdm och mycket annat, och om jag tror att det behövs så kan jag fråga en staff och förlägna bannen på personen jag bannade, en servevakt uppgift att vara en vanlig person som rp samtidigt hålla koll vad som händer runt om en, en servervakt är till för att banna folk i mindre perioder så dom kanske lär sig direkt. och en servervakt kan banna eller kika folk son bryter mot mindre regler så att staffs kan hålla koll på på dom större regelbrotten, servervakt uppgift e att vara en lättare staff som kan kika folk snabbt på piren som tex lallar vdm rdemar och mcket annat
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli server vakt dör jag har sätt mycket dåliga grejer i servern på det sistone, drf vill jag bli servervakt så jag kan hålla kol på såna grejer med det är staffs grej mer en min men aa sen är jag bara allmän skön grabb. jag vill ochså bli servervakt så för jag vill kika folk som tex slåss på piren eller bara allmänt lallare som staffs har inte tid med, sen vill jag bli servervakt för att jag vill göra server till en roligare plats och roligare rp, jag har spelat på servern i ett bra tag nu och stöt på många som bryter mot reglerna som tex lallare, och det finns inga tillgängliga staffs för att banna dom även om jag skickar massor med report så kommer ingen och dom fortsätter bryta mot serverns regler, jag vill bli servervakt så jag kan kika lallarna själv, så jag inte behöver bry mig på det så mycket, och för att göra det roligare för andra spelare som verkligen som vill rp seriöst.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse skulle jag säga är att man t.ex Ressar inne i ett senario eller har toggleid på scnario som storming eller skottlosningar eller liknande saker. jag kommer sköta jobbet galant och ej vara korrupt eller abusa mina perms eller kan kan ett bra exempel på korruption är kanske att du tex använder din position som Servervakt för att be staffs unbanna för att det var "felaktigt" eller att använda sina Servervakt perms ingame under ett scenario som tex ett skottlossnings scenario bara för att se idt på dina motståndare så att du kan få kol på dom enklare då du kan se personers ID med /toggleid. Ett exempel kan även vara att du bannar folk i ett scenario som möter dig bara för att du ska vinna scenariot, detta klassas som Korruption, Servervakt Abuse samt Powergaming då du bara är ute för att vinna. Servervakt abuse kan ochså vara att man kika eller bannar folk i ett skott senario för att vina senarioet
Senast ändrad: