Accepterad Harry36 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Harry36

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Harry36

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Froout

Vad är ditt namn i verkligheten? Harry

Vad är ditt discord namn? lil harrih#2435

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är snäll, rolig och omtänksam han gillar att köra bil med vännerna och med familjen. Hans familj är perfekt, mamman är snäll och har inte gjort några olagliga saker och pappan. Han föddes i Sverige långt upp med hans mamma och pappa. Han vart döpt till Ville Berg. Ville fick gå på en bra skola och fick många bra vänner. Ville har ett dröm jobb som är ambulans för att han gillar att hjälpa folkl. Ville är nu 30 år gammal och kör mycket bil.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är 14 år och gillar verkligen denna server. Jag kommer att vara mycket akriv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för jag tycker väldigt mycket om denna server

Hur många timmar har du på FiveM? 29h och jag har läst alla regler och jag vill börja spela fivem mycket mer

Hur hittade du Multistaden? Genom min kompis som spelar på servern.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Hej!

Du borde utveckla mer under frågorna "Varför ska just du bli whitelistad?" och "Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?".

I övrigt ser det bra ut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka