Inaktuell harreparre | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

harreparre

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/harleydavidsson/

Ditt Hex-ID: 11000011bdafedc

Vad är din discord tagg? Davidsson#9674

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? dödar med batong

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag slog en med batong

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på pales eller vad det heter sen där jag kom ut så gick jag utt sen råka jag rycka i ens bil handtag då börja han slog mig och hålde på sen gick jag och hämta min bil och sen åkte ehan efter och vdma mig och sen stanna jag sen så börja vi slåss men han slog mig mycket mer sen råka jag slå han två gånger med batong slog en gång då dog han inte sen råka jag missa på min mus så jag råka slå ha nen gång till så han dog men det var inte meningen kommer inte göra om det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var väll jag som gjorde fel men jag döda han inte med meningen

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vart bannad av streamsnipe och då fick jag lära mig att inte streamsnipa. och sen vart jag bannad för lallare fast jag inte lallade för jag bråka med en grabb och det var egentligen han som lalla. jag vart bannad för att jag kolla igenom en kropp men jag tog inget men där tog jag lärdom att jag inte ska kolla igenom folk. sen för att jag dsyncka in i en person

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JA ATT INTE TAA FRAM BATONGEN KOMMER INTE GÖRA DET NÅ MER LOVAR

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jagh inte ska använda batong

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp kommer förstå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka