- Meddelanden
- 22
- Reaction score
- 1
++++++++rep kung
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
+repVad är ditt namn i verkligheten? Kevin
Ditt discordnamn: harjutsalo
Ange ditt födelsedatum 27 Oktober 2008
Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag borde bli staff pågrund av att göra unive till en bättre och tryggare server, då det springer massa lallare som kommer och är bara här för att förstöra. Jag kommer ha hög aktivitet som staff och kommer sköta mitt jobb rätt. Jag kommer oftast vara aktiv under kvällar och nätter och har själv märkt när man rpar att det behövs.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Helps och reports på sena kvällar och på nätter. Det vill jag förbättra. Jag rpar själv varje dag sent och dåså blir man oftast vdmad osv av nån icke. Och sen finns ingen staff aktiv just då och inte får något svar på reports.
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Som sagt jag kommer ha hög aktivitet under kvällarna och nätterna. Och kommer ta reports och för dem som håller på och vdma osv på nätterna ska åka på åtgärder.
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag anser att man agerar professionellt som staff genom att vara respektfull, rättvis och lugn. Man ska följa alla serverns regler.
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? På vintern har jag inte så mycket och göra. Bara att jag åker lite då o då på skoter resor men de inte något som kommer störa min aktivitet som staff få de e typ 2 dagar då o då. Men alltid när jag e hemma så rpar jag så jag kommer ha den tid som krävs som staff.
Hur länge har du spelat på Unive? 22 Maj 2024
Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej inga tidigare erfarenheter som staff men har dock vart servervakt nu i typ en månad eller mer. Och vill ta ett högre steg som staff och börja som helper.
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är inte beredd på att jobba som kriminell då jag vill fortfarande rpa inom gäng.