Accepterad Haren | Ban Överklagan {Crackie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Haren

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/01nnnnnnn/

Ditt Hex-ID: 1100001178409c7

Vad är din discord tagg? harenbaby

Vem var det som bannade dig? Crackie.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-14 200820.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen/Crackie valde att banna mig pågrund utav att jag FearRPade under ett kidnappnings scenariot + och sedan tog Spawnmenu efter när ja va död. när jag egentligen var 12 timmad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. https://medal.tv/games/gta-v/clips/iDGCjHRv5b4W7C-d9/d1337l46Etu2?invite=cr-MSxjTWUsMTQ3NDc3Njks (Där finns klippet, På allt som hände.) Men ja de som hände, Okej de började såhär. Först jag och mina 2 vänner åkte runt i sandy vi hämtade ena grabben från sjukhuset. Vi tar våran bil och börjar åka mot in i sandy lite utanför själva sandy staden. De kommer en bil bakom oss. Våran bil ryker o vi kör in på en liten skogsväg. Våran bil dör och de kör framför oss och hoppar ut o börjar rikta. Ja och min ena polare bestämmmer oss för att hoppa ut i samma sekund och skjuta tillbaka. Nu var de också 5v2 så vi förlorade. Ja blir ben skjuten och min polare HS:ad, De springer fram o riktar på oss alla men ja reagerar inte när de säger upp med händerna. Så ja ställer mig upp och fortsätter skjuta tills jag dog. Ungefär de hände. Sedan efter scenariot tar jag då spawnmenu till Sandy Sjukhus. Och inte RPar på 12 timmars reglen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte jag gjorde ju fel & Det står jag för. Så svar nej

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har 100 banns tidigare. 2 varav sennaste 3 månaderna. En felaktig utav de 2.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja för de första RPat på de som hände och tagit upp mina händer så scenariot hade kunnat utvecklats. Och sedan inte tagit spawnmenu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jaa jag har lärt mig att inte mera FearRPa och egentligen börja Rpa och RPa rädd i sånna lägen. Sedan att följa Reglen Combat Logging och FearRP

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Tillbaka