Harbotten
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? adam
Vad är ditt discord namn? Harbotten
Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lennarth calberg
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad sprallig rolig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: alkoholist föräldrar har varit uteliggare men flyttade till staden för att starta ett nytt liv
Vad kan du bidra med till serverns RP? en rolig karaktär som "alla vet vem det är"
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att man inte ska göra orealistiska beslut för sin egen vinning
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? visa respekt för andra spelare, ingen racism eller annat liknande. ej råna cevila utan anledning på en allmän plats. ej döda utan anledning (RDM)
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nae
Vad är ditt discord namn? Harbotten
Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lennarth calberg
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad sprallig rolig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: alkoholist föräldrar har varit uteliggare men flyttade till staden för att starta ett nytt liv
Vad kan du bidra med till serverns RP? en rolig karaktär som "alla vet vem det är"
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att man inte ska göra orealistiska beslut för sin egen vinning
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? visa respekt för andra spelare, ingen racism eller annat liknande. ej råna cevila utan anledning på en allmän plats. ej döda utan anledning (RDM)
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nae