Accepterad Biktor172 | Medlem ansökning [e34]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Biktor172

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Biktoriason

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Viktor Hammar, Min karaktär är just nu 23 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, omtänksam, busig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Viktor Hammar är uppväxt i en fattigdom. Som får han att fixa pengar till familjen, han blir snabbt indragen i kriminalitet av hans barndoms kompis som ber han göra saker för pengar. Det går hetsigt för han och blir indragen till stora och viktiga uppgifter som leder till att han är fast i kriminaliteten för evigt. Men han försöker ändå komma ut ur det kriminella för hans och hans familjs skull. Detta är bara början på hans livsstil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och roliga scenarion. Jag kommer också hjälpa folk som är nya till staden att komma igång och börja rpa påriktigt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att vinna och göra det roligt för dem andra som t.ex kidnappar en. och inte bara spela för makt och pengar så det blir roligt för andra på rpn.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, det har jag inte och kommer inte göra.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm = Veichle Deathmatch, rdm = Random Deathmatch, Fear Rp = att man inte ska hålla på att leka hjälte när man t.ex har en pistol mot sitt huvud, Pwg = att man inte rpar på skador, pwg2 = att man inte ska spela för makt och pengar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag har ganska grov dyselexi och ifall det blir något fel på stavningen så är det därför.

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka