Nekad Haraldo | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Haraldo

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199020780806/

Vad är ditt namn i verkligheten? Harald

Vad är ditt discord namn? SWE_Harre#6360

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Harald Matso. Han är född 1999. Han är uppföd med sin mamma och pappa. Mamma lämnade mig och pappa bara när jag var fyra. Pappa hade inte så mycket pengar så vi hade tufft och klara oss. Jag började att hänga med folk som var kriminella. Det blev rätt så många små brott så som snattning och det var inte dom vanligaste snattningar en unge kan göra. Jag började mer och mer bli kriminell och började missbruka droger så jag mådde skit en del av mitt liv. Sen blev jag utsparkad av min pappa ur vårat hem. Sen en dag så träffade jag en som kunde hjälpa mig på fötter igen. Så jag fick vård och en ny start med skolan. Så nu vill jag hjälpa andra ut ur kriminaliteten och bli polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag ska bidra med bra rp nivå inte lalla runt utan att jag kör det som det skulle vara i irl.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Servern har bra rolspel inte bara makt och pengar.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på mycket fivem på yt sen så tittade jag på när folk spelade. Sen så såg jag att serven unive hadde ett bra rp.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så bra sönt förnust som möjligt. Jag ska lyda till reglerna. Att ge folk roliga stönder så dom kan ha det roligt. Sen vill jag uppnå en extrem nivå på mitt rp ande

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att rp med nya folk. Lära känna nya personer och ha så bra rp status som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka