Nekad Harald Gunnarsson | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dannee

Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
-5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198827995326/

Ditt Hex-ID: 110000133b880be

Vad är din discord tagg? Danne#4859

Vem var det som bannade dig? Knugen

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft, försöker tjuvkoppla bil på allmän plats

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att knugen valde att banna mig då han tyckte att jag gjorde fel och jag kan förstå han med, men att han kunde sänkt straffet då det inte var så grovt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang fram till en bil, jag frågade om jag kunde låna den och han sa inte direkt något. Sedan hoppade han ur bilen och då valde jag att hoppa in i den och så började jag tjuvkoppla den, efter det under tjuvkopplingen sa han åt mig att hoppa ur bilen och jag gjorde som han sa. När jag hade hoppat ur bilen sa han till mig, försök inte sno min bil jävla idiot och så åkte han iväg sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig var det både och men att få en ban i 1 dag för detta är helt orimligt enligt mig. Varför det var fel är just för att min karaktär är inte den smartaste då han har lite funktionsnedsättningar som gör att han inte riktigt har något konsekvenstänk som gör att han kan göra sådana här saker.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte någon exakt koll vad jag har blivit bannad för förut och dessutom har jag inte gjort någon ban överklagan, utan jag har bara tagit åt mig och tänkt efter hur jag ska förbättra mig tills nästa gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att tjuvkoppla bilen och bara gått förbi och leta upp en annan bil som står mer övergiven och göra det på något mer gömt ställe där den står.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att tänka efter innan jag gör vissa saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det gör jag.

Tycker att du bör veta att man inte ska tjuvkoppla bilar på allmänna platser då du både är krim och medlem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka