Accepterad har_ry8 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

har_ry8

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Harry

Vad är ditt discord namn? har_ry8

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Malik Svensson redan som liten har malik haft de tufft han blev slagen av sina vänner för utom en som backade han till hundra procent han heter Zacke Svensson malik såg zacke som sin egna bror då han familja med har varit knas under hans uppväxt, när malik är 15 år gammal så kommer dom som misshandlat han när han va mindre och går på malik igen och detta ser zacke så han springer allt han kan för att kunna rädda malik när zacke kommit fram så ligger malik avsvimmad på marken då blir de svart i zackes ögon han springer snabbare än möjligast efter dom och han får fatt i den egna zacke gör lika mycket som dom gjort på malik på han fast 2 gånger mer, när zacke är färdig med han som slagit malik så springer han tillbaka där malik låg men han är inte kvar ambulansen hade hämtat malik 1 vecka senare kommer zacke till sjukhuset och pratar med malik, malik har glömt allt förutom zacke. när malik och zacke är 23 år så börjar dom testa knark för första gången, dom blir beroende och kan inte luta så dom får för sig att börja känna pengar på de dom drar till stora gäng och säljer massa, nu är zacke ocg malik sten rika dom startar upp eget gäng och annat köper vapen med mera, det ända som går i maliks huvud är att dom som slagit han ska DÖ! så malik och zacke packar väskor med vapen och annat och åker i en bil till där dom bor när dom närmar sig laddar dom vapnen och sätter på mask, dom är framme dom börjar smyga up i trapp upp gången nu är dom utan för dörren, malik tar fram kofoten och bryter sig in pang pang pang dom är döda! malik och zacke springer till bilen och åker i väg dom tar av sig maskerna på väg till deras gäng hus så möter dom polisen nu är zacke och malig nöjada.

Vad kan du bidra med till serverns RP? mycket social rp, roliga rån samt roliga senarion. är även en väldigt aktiv rollspelare så kommer alltid kunna vara aktiv om jag behövs.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? asså man ska inte alltid själv vinna ett senario utan låta dom andra med vinna för annars kommer de inte bli kul för någon av dom det kommer bli jätte tråking rp då och många kommer tröttna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? japp jag kan alla grundreglerna såsom rdm meta clogg samt fearrp copbait vdm suntförnuft social rp osv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? absolut har rpat rätt så mycket asså om man säger så det ända jag spelar är rp det ända jag kollar på typ yt är rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nae tror inte de om jag ska va ärlig

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka