Nekad liamloof | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liamloof

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? liamloof

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Malik tez 18år gammal
När malik tez var 7år så flyttade han till Sverige med sin familj från Iran 🇮🇷 malik var duktig i iranska skolan han var bäst men sen hände något i Sverige han kunde inte bete sig bland han kunde inte språket och trodde alla mobbade honom så han slutade gå till skolan han familj märkte det inte ens han var ute på dagarna en dag kom en kille fram som hette yassin och pratade samma språk och fråga de om han ville lämna ett packet för lite pengar han tog de såklart för han hade inga pengar sen efter leveransen fick han 2000kr kontant han ville fortsätta han frågade om han kunde göra något mer då sa yassin ja du och jag har massa business på g de gick så långt att han nu sitter inne för mord malik är helt känslokall han gör vad som helst för pengar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp proffsiga senario köra mycket

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar för båda parterna så att båda kan vinna och inte bara en part de blir mycket roligare för alla

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst reglerna och en regel som jag kan nämna är RDM vilket betyder Random Death Match och är när en spelare begår strid mot en annan utan något RP bakom det. VDM är när du gör samma grej som RDM fast med ett fordon.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på trakten rp och grossen rp och tycker du har vari jätte kul

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har dyslexi så du vet med stavningar

Nekad.
Anledning:
Din karaktärsbeskrivning antyder för mycket på regeln "POWERGAMING", alltså att du spelar enbart för makt och pengar. Detta är tyvärr ett regelbrott och därav kan jag inte ta dig vidare denna gången! Tusen lycka till nästa gång!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka