Granskning pågår Hanseman | Medlem ansökning [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hanseman

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hans-Erik

Vad är ditt discord namn? hanseman21_03692

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hasse karlsson, 22år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, driven, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hasse växte upp i en mindre stad och har alltid haft ett bil intresse. Han flyttar nu till unive för att starta ett nytt kapitel i sitt liv. Hans planer är att bli en bilmekaniker och köpa sin drömbil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till ett seriöst och roligt RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att målet med rp inte bara är att vinna men istället få ut en bra historia och upplevelse åt andra också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har inte kört på en server innan

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM= att man slår eller dödar nån utan anledning, det är även förbjudet och VDM=att man kör över folk med sitt fordon bara för att döda och förstöra

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill lära mig hur man rollspelar på ett bra sätt och ser fram emot att träffa nya människor

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Om min bank id inte funkar finns det ett annat sätt att verifiera sig

Tillbaka