Granskning pågår Lulu | Medlem ansökning [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lulu

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Karl

Vad är ditt discord namn? lulu.313

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Aubrey Graham 32 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Aggressiv, skön och rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrunden var svår för Aubrey, han växte upp bland kriminella och ville bli som dem. När han växte upp så började han sälja droger och när han blev 17 så begick han ett mord. Och han kom iväg med det Men han valde att fly från staden så han ej åkte in i fängelse. Då väljer Aubrey att flytta till unive för att påbörja ett nytt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket social rp och väldigt realistisk kriminell rp. Vet hur man rpar och kommer att bidra till 100% för att få en så social rp som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska ej bara spela för sin egna vinning, alla ska ha roligt i rpn även fast det är ens "opps" ig. Rp är för alla och därför ska alla ha roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har aldrig gjort det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, Random death match man dödar/skadar ngn utan anledning. FearRp, man värnar ej om sitt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Inga logs för jag är ny till fivem, så då ska ni begära att jag måste verifiera med person uppgifter för att spela på servern?

Inga logs för jag är ny till fivem, så då ska ni begära att jag måste verifiera med person uppgifter för att spela på servern?
Har du frågorna angående detta så får du kontakta mods. Det är dom som har beslutat om att du ska verifiera dig för att kunna få medlemskap eftersom du inte har logs.

Tillbaka