Nekad Hans | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hans

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: Hans

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Groove Street

Vad heter du IRL? Milton

Hur gammal är du? 19

Hur många timmar har du på Fivem? Ca 170h men jag har bytt steam konto en gång innan då det vart hackat på cs men samanlagt runt 300-400h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag var med när groove street startades det var jag och mina två kompisar som startade hela grejen men det var så kaos ett tag så jag slutade spela i 1,5 vecka typ så nu har dem bytt jobb och jag tänkte jag kunde rpa groove street lite bättre än vad det var förr.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jobbat där sen start men det har vart rätt kaos.

Berskiv din karaktär? Galen, mörk deep voice som vill bli igenkännd av hela staden med att vara tuff och lite efterbliven men fortfarande ha läget under kontroll.

Hur ofta kommer du vara inne? 2-5h per dag nu under sommaren då jag jobbar vecko dagar, men på helgerna oftast runt 10h per dag typ.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Tvek har inget annat jobb som lockar mig så mycket så man får väl se om man tröttnar ifall man ej blir chef men man får väl hopppas.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej.

Har du läst våra Regler? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka