hanneso
Medlem
- Meddelanden
- 10
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 1187 — Övrigt
Anledning: Går in på sin SJV Karaktär och vårdar sin vän.
Personal: Korpen__
Datum: 2026-06-24
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag loggar in på min sjukvårdare efter att min polare hade dött dumt nog så valde jag att göra detta. Gav han 20 min krycka som vanligt och körde han till sjukan i stan.
Tar du ansvar för det som hände? ja, jag fattar ju såklart att detta var väldigt dumt men fortsatta rollspela som sjukvårdare som vanligt och gav han ej kortare krycka för han var min vän. Det jag gjorde var att gå och hjälpa min vän detta fel står jag för, jag själv tycker inte straffet refelekterar det jag faktiskt gjorde tänkte att varning samt ban skulle bli min återgärd men så var inte detta.
Vad har du lärt dig sedan dess? Att inte byta över till min sjukvårdskaraktär för att hjälpa en kompis
Varför ska vi ge dig en till chans? För mina tidigare åtgärder är väldigt små. jag begår nästan inga regelbrott i snitt kanske 1 gång i månaden omedvetet. tycker inte att ett misstag ska leda till en blacklist eftersom jag ej vart någon problem spelare som begååt många regelbrott. Skulle väldigt gärna vilja ha en extra chans…
Har du bevis som stödjer din överklagan? ja. på att min kompis ej fått 20 sek krycka som påståtts. https://medal.tv/games/gta-v/clips/mYC76kewWrgfInife?invite=cr-MSxvMGcsNjA4MzcxMDU&v=19 här ser man att han forf har krycka efter 20 min
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Senast ändrad: