Accepterad HannesKung | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HannesKung

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? Fisken#1972

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marco, Marco är en 35 årig italienare som kommer från staden Neapel. Marco är en engagerad kock som ägnat större delen av sitt liv åt att baka och laga mat. Marco har haft ett ganska lugnt och glatt liv eftersom hans föräldrar hade mycket pengar. Marcos uppväxande har varit någorlunda enkel, Marco hade inte så många vänner när han växte upp. Men hans intresse för att baka och laga mat hade gjort hans uppväxande mycket enklare. Dagen han fyllde 18 år fick han ta över hans föräldrars pizzeria i Neapel, där var han ansvarig för att baka och laga några av de mest utsökta pizzorna i Neapel. Marco är en äkta mästare på sin konst. Han vet hur man ska blanda de rätta ingredienserna för att skapa den perfekta pizzadegen, och han har en förmåga att baka pizzor som är krispiga på utsidan och mjuka på insidan. Men Marco är inte bara en skicklig bagare, han älskar att vara social. Han älskar att interagera med sina kunder och ta emot feedback på sina pizzor. Han berättade ofta för kunderna om de olika ingredienserna och hur han har skapat varje pizza på menyn. Detta har skapat en lojal kundbas som ofta återkommer för att äta Marcos pizzor. Marco är också en noggrann person som alltid ser till att hans pizzeria håller högsta kvalite. Han kontrollerar regelbundet ugnarna och utrustningen för att säkerställa att allt fungerar som det ska. Han är också alltid beredd att arbeta övertid och ta hand om sitt yrke. Han har en talang för att skapa de mest utsökta pizzorna, och han älskar att interagera med sina kunder. Hans skicklighet och passion har gjort honom till en av de mest uppskattade pizzabagarna i Neapel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med seriös RP och mycket sociala scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man tänker på vad som skulle gynna motparten och agerar därefter, även om det kanske inte är det som gynnar en själv mest.

Hur hittade du Unive? Min vän rekommendera denna serven till mig.

Vidare till muntligt, Du har 48h på dig att ta intervjun. Lycka till

Godkänd intervju, välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka