Accepterad Hannes_ | Medlem ansökning [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hannes_

Aktiv Medlem
Meddelanden
623
Reaction score
63
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? Hannes_

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Jag heter Olle Fransson. jag är född år 1996 och fyller år i den 4 månaden dag 6. jag är en person som är mycket lugn av sig och tar allt i sin takt. jag har tidigare jobbat som sjukvårdare och vill nu testa på något nytt. Olle Har fått en bra uppväxt inget buss och inte drogar osv. min mamma och pappa har tyvärr gått bort och jag lever nu själv för att hitta nya vänner och ett bra arbete. Jag Är en väldigt snäll person har aldrig förekommit bråk och är väldigt trevlig. min drivkraft är att jag älskar polis arbetet jag har velat bli polis sedan jag var liten. När jag var liten drömde jag om att bli polis. jag klädde ut sig polis och lekte polis och tjuv nu vill jag förverkliga sin dröm och bli polis på riktigt. min dröm är att bli helikopterpilot inom polisen men jag vet att det är en lång väg ditt tills han kan bli det men det är hans mål. Nu ska Olle ut i världen och frö ska bli polis. Så får vi se hur det går för Olle om han lyckas bli polis eller inte.

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga scenarion för alla dessutom kommer jag bidra med roligt rollspel, spela för att båda parter ska ha så roligt som möjligt, kommer följa alla regler mycket noggrant, vara respektfull mot samtliga på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att inte själv vinna utan försöka låta motparten vinna i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM denna regeln beskriver att du inte får döda någon utan anledning med denna gång med ett frondon. , Cop baiting : Detta är när du försöker få polisen efter dig vilket blir tråkig rp för polisen och det blir egentligen , Meta Gaming : Detta är när man tar info från OOC till exempel stream eller discord.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja spelat tidigare på unive dessutom varigt staff här.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka