Inaktuell Hannes_ | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hannes_

Aktiv Medlem
Meddelanden
623
Reaction score
63
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad heter du på discord? Hannes_#4888

Ange ditt födelsedatum 4 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är nästan alltid aktiv. Ofta mer på helger men även på vardagar.
Måndag 15.00-21.00
tisdag 15.00-21.00
onsdag 15.00-21.00
torsdag 15.00-21.00
fredag 15.00-02.00
lördan 15.00-02.00
söndag 09:00-00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varigt medlem ungefär 2 år på unives men började RP mer det senaste året.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag kan inte få in en bild av någon anledning men har varigt bannad 7 gånger. Dock var det väldigt längesedan.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att upprätthålla ordningen på servern. Alltså hjälper serveringarna staffsen att upprätthålla ordningen och se till att allt följs samtidigt som dom rprar. En servervakt har även en uppgiften att kicka och banna folk när någon bryter mot en regel men dom kan även göra annat så som att reviva folk när det exempelvis är missklick när man kanske råkar slå en Persson men en pistol i handen då kan man reviva som servervakt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervalt på servern eftersom jag vill hjälpa servern och staffsen på servern och underlätta deras arbete samt vill jag få bord dom som inte kan följa reglerna på servern så som "Lallare" och dom som RDMar och VDMar. Samt till jag även vara Servervakt för att kunna hjälpa till eftersom det är väldigt jobbigt i vissa situationer när man missklickar och kanske råkar slå till någon eller likande och då kunna vara servervakt och hjälpa till i dessa situationerna skulle vara vädligt bra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man använder sina commandos som man har som servervakt så som revive ban och kick och använder dom till som fördel.
Exempelvis:
Jag är ingame och jag är nästan död av hunger jag är då kanske servervakt och revivar mig själv istället för att köpa mat för att jag inte orkar detta är en abuse vilket inte för förekomma som servervakt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka