Accepterad hannes1234 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hannes1234

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/wwweasda/

Ditt Hex-ID: 11000010e6cf447

Vad är din discord tagg? Hones#0532

Vem var det som bannade dig? Står ej

Hur lång tid var din ban? Perma är det ända man kan få på discord

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kan inte hitta servern så vet ej

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffs valde att banna mig för att jag vart sur på en staff som gjorde ett dåligt jobb enligt mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vill att ni ska se vad jag har att säga och om ni kanske skulle kunna hjälpa mig så skulle jag vara väldigt TACKSAM!! Innan jag blev bannad så hade jag blivit knivhuggen utan att ha gjort något och det var jätte dålig rp från hanns håll. Så jag började skriva i ooc att han inte bara kunde hugga oss och att jag kommer skicka in det till mods men jag ska vara helt ärlig och jag skrev faktiskt att han var en hobby, busunge, och att han har sämst RP. Helt plötsligt så vart jag bannad i 15dagar och andlednigen var att jag var otrevlig i ooc vilket jag kan förstå men 15 dagar i minna ögon är väldigt mycket för det lilla jag skrev mot han. Har hört folk säga N-ordet, vissa går ju runt och kalla folk för bögar och mycket hemskare ord en vad jag använde . Så jag började skriva med en mod (kommer inte ihåg hans namn) men jag skrev och frågade varför han gav mig 15dagar ban ist för typ 60 min eller varning eller iallafall under 5dagar då skrev han nå jätte konstiga svar kommer inte typ ihåg men han sa typ att jag hade gjort fel och förtjänade alla 15 dagar och jag hade inte varit otrevlig mot han innan så jag började ju antagligen käfta imot (vilket jag ångra) men så jag skrev typ att han var en piss mod och sen så satt vi och käfta mot varandra i 5 minuter och sen så vart jag bannad på discord serven för hot mot servern det mäkar ju ingen sens. Och där slutade det. Det här var för typ 20-25 dagar sen och jag ångrar det ju nu i efterhand men tycker fortfarande att moden inte var så jätte bra med sitt jobb. Men vill hälst bli unbannad ikv för att mina kompisar ska köpa gäng och vill jätte gärna spela som kriminell. PS: KEEP UP THE GOOD WORK=)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban för att det var jag som började attackera han med att kalla han en piss mod. Jag borde bara ha frågat varför han banna mig i 15 dagar. Det här är allt mitt fel!!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ag hade kunnat låta bli att skriva det där men jag tycker att han förtjänar det för alla andra mods/suport gör ett suveränt jobb enligt mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja lite, att inte skriva onödiga saker

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jo

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka