Nekad hannes1234 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hannes1234

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/wwweasda/

Ditt Hex-ID: 11000010e6cf447

Vad är din discord tagg? Hones#0532

Vem var det som bannade dig? Sigged

Hur lång tid var din ban? Tror det var 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fear rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte var rädd för en taser

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i stan det kommer en rödljus och en polisbil står i ett hörn och så ser han mig och börjar jaga mig så jag kör och sen så krockar han in i mig och min bil börjar rycka så jag köra och då pajar bilen så jag börjar sprringa från polisen men jag var skadad så han sprang snabbare än mig. Han kom ifatt och började skricka stanna men jag orkade inte sitta i fängelse. Då tae han upp tasern oc börja skjuta mot mig och han misar typ tio skott med tasern och jag sa ju bara att han borde skämas över hur dålig han är på att träffa. Jag var ju inte rädd för tasern för att har blivit det för och det gjorde ju inte jätte ont. Å helt plötsligt vart jag bannad för Fear rp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban för att igentligen borde jag ha varit rädd för tasern.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Några korttids bans kommer riktigt inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha stannat från första börja och bara snackat med polis.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jo

ditt regelbrott är ganska uppenbart och tydligt att du skiter fullständigt i att rollspela på att det är en polis där, vilket resulterar i att du förstörde hela scenariot. därav nekas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka