Antagen Hannes0berg | Chef-jobb ansökan [Galaxy] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hannes00berg

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Galaxy Nightclub

Vad heter du i verkligheten? Hannes Berg

Vad heter du på discord? Hannes0berg

Ange ditt födelsedatum: 5 Maj 2009

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 5 september

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har inga tidigare erfarenheter men jag satt i ledningen på Securitas och har stor erfarenhet av jobb miljön.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill kunna ha en hög aktivitet hos anställda och även få folk att kunna bevisa sig själva för att kunna behålla deras position eller bli upphöjda till högre vill samt kunna ha en seriös arbetes miljö och kunna bli populära för vår klubb och inte de andra klubbar. Vill även ha en rimlig arbetstid hos anställda som om jag får chefs jobbet så kommer jag att diskutera det med andra anställda

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer att vara hög bortom skola och träningar samt när jag har viktigare saker in game.

Har du läst våra Regler? Ja självklart har tidigare vart helper så kan mycket regler

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Godkänd!

Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Tillbaka