Antagen Hannes00berg | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hannes00berg

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Ditt discordnamn: Hannes00Berg

Ange ditt födelsedatum 5 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag känner att jag har den tid nu för uppdraget och jag gillar även att samarbeta med andra folk var även helper med andra som idag är staff som jag känt sen innan och sammarbetar även med nya människor som är trevliga och lätta att samarbeta med. Vill även försöka få så att UNIVE når sin topp inom kort och lyfta det ännu mer än vad vi åstadkommit i år och lära ut nya spelare och även försöka att få lite äldre spelare att samarbeta och spela för att ha roligt!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag inte tycker funkar i dagsläget är RP nivån. Man märker folk lallar runt väldigt mycket även folk man RPar med så kan man se detta. Väldigt mycket provocerande utanför gäng hus och mycket kring den kriminella RP som jag märkt på senaste. Skjuts mitt på gatorna bara några 100 meter från polis station och så vidare. Detta vill jag såklart försöka att förbättra och förebygga för att alla spelare på servern ska få ha kul och kunna ha en så hög RP nivå som möjligt!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det vi ska göra är att speca runt och hitta spelarna sitta och prata med dem och försöka få en förklaring till det dem gör. Försöka att hitta lösningar och få slut på det. Men om det inte får så kan man ge mildare åter gärder som är som en varning för spelaren/spelarna och se om det ta slut då. Om det ej gör de så får man ta det från den situationen som är och ge ytligare åter gärder som förmodligen får spelaren att förstå att detta inte är okej

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För mig är professionalitet viktigt inom ett sopas seriöst yrke och jag själv känner att allting måste gå rätt för att servern ska fungera. Jag vill bara Unives bästa och då måste man vissa professionalitet för att spelarna på servern ska ha ett hopp om servern och tycka att den är bra och så finns det alltid saker att utveckla men det får man arbeta på och försöka att förbättra

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Min RP tid kommer att vara låg då jag har tröttnat lite på dagens RP och tycker att många har en dålig RP så den största tid jag är inne på datorn kommer att gå åt staff arbete med gamla vänner som jag va med förra gången. Men det kommer att vara ett antal timmar per dag och på helger mer bortseende från skola och sport

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan början av september 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit helper 1 gång tidigare och då blev jag av satt antagligen för inaktivitet som jag förstår då jag hade mycket i skolan men nu känner jag mig redo för uppdraget igen
Kan alltså en hel del kommandon som exempelvis
Dv [För att ta bort bil]
Noclip [För att flyga runt]
Spec off [För att sluta speca]
Togglename [För att se roller och namn]
spec [ID] [För att se person] Klicka G [För att se information om personen]
Goto [För att åka till person]
Bring [ID] [För att dra en person till mig]
Revive [ID]
Freeze [ID] [För att frysa någon så de ej kan röra sig]
reports [För att se reports som skickats in]
samtal [ID] [För att prata med personen]
leavevoice [För att lämna samtal]
sc [För att skriva mellan Staff]
m [ID] [För att skriva till person]
addkey [Nyckel namn] [För att skapa nyckel]
Tpm [För att teleportera bil eller mig till sin waypoint]
commandmenu [För att se command]
doorlock 1 [För att se vad låset heter]
system [För att öppna meny med gänghus customizer]
freeze [För att pausa krim]
Toggleh [För att visa och ta bort musen]
handling [För att ]
cardealeradmin [För att se alla bilhandlare bilar]
sellimport [För att sälja import]
(addped) (steam Hex-ID) (Pednamn) [För att ge tillgång till Ped]
Men mycket mer

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Jobb, Kriminell, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag kan jobba inom alla bara jag får ett bra bemötande och någon som lär ut bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka