Hannes.s2 | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kaka

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes Sjöström.

Vad heter du på discord? KakaFrånKantarell

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 17:00 - 20:00 (Träning) 21:30 - 22:30
Tisdag 17:00 - 20:00 (Träning) 21:30 - 22:00
Onsdag 18:00 - 20:00 (Träning) 21:30 - 22:30
Torsdag 17:00 - 20:00 (Träning) 21:30 - 22:30
Fredag 17:00 - 20:00 (Träning) 21:30 - 01:00
Lördag 14:00 - 02:00
Söndag 14:00 - 20:00 (Träning) 21:30 - 23:00

Berätta om dig själv Jag heter Hannes Sjöström och är 14 år gammal och går i 7:an och jag bor i Sundsvall. Och jag tar snabba beslut och är rättvis. Jag är snäll och lätt att prata med vilket gör alla välkommande. På fritiden gillar jag att vara med kompisar spela och träna. Det spelet jag spelar mest är FiveM jag tycker det är jätte kul och intressant att träffa och prata med nya människor speciellt online , jag spelar varje dag förutom om jag är på resa eller något annat, om det händer att jag reser bort någon gång kommer jag meddela dem i ledningen att jag är borta så dem vet varför jag inte är aktiv.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag vill kunna hjälpa andra så dem också kan ha en bra tid på servern och hade inte bara hjälp mig själv jag skulle aldrig abusa som support, då jag har varit med om att folk har gjort det och tycker det är väldigt tråkigt när folk gör det. Jag skulle använda mig av all kunskap jag har för att göra servern bättre på dem sätten jag kan och har lärt mig utav. Jag skulle vara snabb att svara samt alltid hjälpa någon om dem behöver det.
Jag kommer vara aktiv väldigt ofta, och även aktiv i pm. Vill också lära nya eller folk som inte är så jätte erfarna inom FiveM roleplay jag kommer göra så mycket jag kan för att dem ska bli bättre på servern, till exempel om någon har problem att komma in eller om dem bara har något problem på servern då kommer jag vara där och hjälpa till! Sen så vill jag höja RP nivån på servern och göra den ännu bättre än vad den redan är. Jag skulle bara va en allmänt trevlig och bra staff. Jag vill kunna sprida positivitet och glädje på servern, men är det någon som inte är seriös dryg eller bryter mot en grov regel eller är en allmän "lallare" det tar jag på högsta allvar och då är jag väldigt seriös. Jag spelar in hela tiden på grund av att om någon bryter mot en regel då kommer jag ha bevis för det. Jag vill få den här chansen, för får jag det kommer jag ta mycket mer ansvar än innan och höja rp nivån för mig själv och alla andra!

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag vet inte exakt hur länge jag har spelat på servern men kanske 1-2 månader och har älskat den sen dess! Eftersom detta är den enda servern jag spelar på så kommer jag att lägga ner all min energi och tid på att försöka hjälpa alla jag kan.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Multistaden är den ända servern jag spelar på. Jag vill bli support därför att jag gillar att ta mycket ansvar och vill hjälpa till i staff teamet och göra servern bättre än vad den redan är.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag vet att jag kommer göra multistaden till en bättre plats jag kommer bidra med all min kunskap jag har, och verkligen till 110%. Jag vill se till så att inga onödiga bråk i discorden och för den mesta tiden kommer jag vara aktiv på discorden vart jag än är det behöver inte vara när jag sitter vid datorn utan överallt.
Jag tror att detta kan sprida positivitet, ge en bra effekt på spelarna det tycker jag är viktigt att man gör.
Om vi ska ta ett exempel jag vill göra så att nya personer blir motiverad att verkligen försöka rpa istället för att bryta mot regler om dem gör det.
Dessa personer anser jag borde få en kick direkt istället för ban men om de fortsätter komma in och förstöra då efter att man har kickat dem anser jag att de förtjänar en mild ban så dem lär sig till nästa gång .

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har varit Head Staff på en gammal server som är ner stängt nu, har även ägt en egen server så jag kan det mesta man behöver veta!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sqlsearch = Man söker upp någons perm id för att kunna offlinebanna personen.
/sqlunban =Man unbannar en person som kanske gjort en banöverklagan och förtjänar en unbann.
/noclip = man flyger runt och andra personer kan ej se dig.
/kick. = man kickar en spelare.
/freeze = Man fryser någon så dem inte kan röra sig.
/sqlban =Man bannar en person.
/sqlbanoffline =Man bannar någon som är offline.
/sqlbanhistory = Man får tillgång till att se hur många bans personen fått offline eller online.
/set job, id = Man ger någon ett jobb.
/revive, id. = Man revivar någon som är död.
/spec. = Man spectatar någon.
/Dv = man tar bort ett fordon.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja, jag tycker det är roligt att lära mig nya saker då jag har väldigt lätt för det!

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag hade som sagt en server men den är ner stängd, så multistaden är den enda servern jag kör på och så kommer det fortsätta att vara .

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej det vill jag inte.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju

Godkänd efter muntlig intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka