Accepterad Hannes.1 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hannes.1

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? hannesvongrisch

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kevin Perez också kallad Kay flock åt det mer krimminela, Kevin är endast 17 år gammal och cirka 178 cm lång med breda Axlar och en muskulös kropp som är ett resultat av några år av fysisk aktivitet och träning. Han har kortklippt, svart hår och mörka, ögon som ofta bär en kall blick. Kevin är en intiligent man som är driven av makt och pengar, och är villig att göra vad som helst för att uppnå sina mål! Trots sin hårda yta hade han en lojal kärna emot sitt gamla gäng i new york, Men han tvekar inte att Klippa någon som hotar hans position. Han har en mörk humor och en snabb/skarp tunga som ofta används för att manipulera och kontrollera andra. Han Visar sällan känslor och har ett mycket bra såkallat pokerface!

Kevin växte upp i ett fattigt och våldsamt område i USA , New York, där kriminalitet var en del av vardagen. Hans föräldrar kämpade med ekonomiska problem, och Kevin såg tidigt möjligheter i den undre världen. Han drogs in i ett lokalt gäng vid endast 10 års åldern och klättrade snabbt upp i gänget tack vare sin intelligens och beslutsamhet. Vid 16 års ålder blev Kevin påkommen av polisen via ett uppdrag han fått av sin gängboss. Polisen hittade Olagliga substanser på han men även en pistol som Kevin bärde på sig. Polisen valde att istället för något slags fängelse straff så skulle dom skicka Kevin till en annan stad långt ifrån New York med en ny familj och se hur det fungerar. Nu har han Flyttat till staden Unive och nu han äntligen fyllt 18 och fått ett Jobb på en Pizzeria och lever ett mycket normalt liv.

Kevin har ett stort intresse för bilar och motorcyklar, och spenderar mycket av sin fritid i sitt garage, där han modifierar och reparerar fordon. Han gillar också att samla på sällsynta och dyra vapen, Men det kan han inte säga till nån!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till bättre RP och göra servern till en bättre server genom att bidra till bra scenarion som t.ex man skulle jag bli rånad, att jag inte springar därifrån utan att man spelar för motpartens vinst!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär då att man ska spela för motpartens vinst och inte sin egen i ett scenario alltså så att scenariot ska bli roligt för båda sidorna. Jag tycker detta är väldigt viktigt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått! Några exempel är VDM,RDM, METAGAMING, COPBAIT osv. Har spelat på Unive 2022 och 2023 så har mycket bra koll!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har varit medlem sen tidigare på Unive i 2022 och 2023, och många andra servrar då jag har mycket bra koll på hur en Rp server ska fungera och gå till!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nepp.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka