Nekad Handärkaka | Beslut Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Handärkaka

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Ditt discord namn: shqiptarrkoo

Ditt Hex-ID: steam:110000157e4b64f

Vad för typ av beslut gäller det? överklagan av ban

Vem/vilka tog beslutet? Slem

Varför tror du själv att beslutet togs? Det som hände var att vi befann oss vid sjukhuset och det uppstod en situation där vi muntligt kom överens om ett “fair krig”. Tanken var att den som förlorade skulle bli skjutsad till sjukhuset. Men situationen spårade ur när andra personer började skjuta, vilket gjorde allt väldigt rörigt. Jag hoppade ur bilen och hade tabben i handen, samtidigt som min dator började krångla och till slut kraschade helt. Under den tiden hade jag ingen kontroll alls och kunde inte ens ta mig in igen, vilket gjorde att allt bara blev värre. När jag senare kom tillbaka såg jag att jag blivit bannad.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet i sig förstår jag för man ej får skjuta i stan och det har jag full förståelse för, bara lite tråkigt att det va så mycket som hände för hjärnan och allt blev kaos, vilket gör att jag ej kunde kontrollera de som hände och ber därför om en ny chans att visa att jag aldrig gör fel utan bara bidrar med grym RP

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har ingen bodycam , min dator klarar ej av

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Gör en ban överklagan inte beslut överklagan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka