Handärkaka
Medlem
- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-däcket-55lv — FiveM, Utgår 2026-03-23
Anledning: Ej angivet
Bannad av: Slem
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Det som hände var att vi befann oss vid sjukhuset och det uppstod en situation där vi muntligt kom överens om ett “fair krig”. Tanken var att den som förlorade skulle bli skjutsad till sjukhuset. Men situationen spårade ur när andra personer började skjuta, vilket gjorde allt väldigt rörigt. Jag hoppade ur bilen och hade tabben i handen, samtidigt som min dator började krångla och till slut kraschade helt. Under den tiden hade jag ingen kontroll alls och kunde inte ens ta mig in igen, vilket gjorde att allt bara blev värre. När jag senare kom tillbaka såg jag att jag blivit bannad.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag vill börja med att säga att jag förstår varför jag blev bannad och tar fullt ansvar för situationen. Även om det inte var min avsikt att bryta mot reglerna så inser jag i efterhand att det som hände inte var okej och att det kunde uppfattas som regelbrott.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Det här har fått mig att tänka efter ordentligt. Om jag får en ny chans kommer jag vara mycket mer försiktig i liknande situationer. Jag kommer inte delta i något som känns oklart eller “gråzon”, utan istället säkerställa att allt sker enligt serverns regler. Jag vill bidra till bra och seriös RP och inte hamna i situationer som kan skapa problem igen.
Varför ska vi ge dig en till chans? Anledningen till att jag tycker att jag förtjänar en till chans är för att jag genuint bryr mig om servern och vill fortsätta utvecklas här. Jag är aktiv, engagerad och vill bidra positivt till communityn. Jag tar detta på allvar och kan lova att något liknande inte kommer hända igen.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja