Accepterad hanbigben | Beslut Överklagan [sweolsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hanbigben

Aktiv Medlem
Meddelanden
397
Reaction score
25
Ditt discord namn: BigBen

Ditt Hex-ID: 110000144678008

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen kriminell roll

Vem/vilka tog beslutet? Swekung och William

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs då jag gjorde ett regelbrott som bryter mot en av serverns viktigare och mer centrala regler vilket är fearrp. Jag hade själv tagit liknande åtgärder men jag tycker också att man kan böja på reglerna och inte bara se dem som en fyrkant utan förstå att det finns undantag i vissa fall och att man inte ska snabba till det.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker personligen inte beslutet är felaktigt utan mer att staffsen tagit i lite för mycket i beslutet. Jag har varit krim i några dagar och inte rollspelat kriminell på ett tag vilket har påverkat den rpn som jag har. Hade tänkt försöka spela lite mer nu när jag har tid men blev inte som jag tänkt nu. Hoppas William och Swekung kan ta del av det jag har att säga och se det ifrån mitt perspektiv. Jag tycker absolut att jag ska få åtgärder till exempel varningar men tyckte personligen att indragen kriminell roll var lite hårt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jwccV0Vdpr_6EPO-N?invite=cr-MSwweXMsMTc3MDc5MTgwLA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Handlingens oaktsamhet har orsakat skada för involverade parter, inklusive en temporär funktionsnedsättning på cirka 90 minuter. Överklagan bör inte godkännas enligt gällande regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka